ceriakan hari anda!!


haii. assalamualaikum guyss .. hari ni oke.?? saya?? sihat alhamdulillah apa tajuk entry kali ini?? ya.. "ceriakan hari anda" ceriaka jugak nie ari..?? dalam setiap pekerjaan hrusla dimulakan dengan keceriaan.. jdi klaw buat kerja tuw senyum2 la skit.. jdi senang jugak cikgu, pensyarah, bos2 tuw nmpak. hehe nie hari faz sngat letih tpi tk pa la.. sbb tnggungjwb faz sbgai ank hrusla mnuntut ilmu.. demi mencapai matlamat faz kan :) ceyhh cuba senyum skit.. haaa . yg bca entry ni cuba senyum skit.. ceriakan hari mu. walaupun tak ceria kasi ceria jak la . haha >just kidding< d ptg yg snyi ni.. tdi di skola cikgu bagi wang bantuan RM 100 ringgit tuw.. tpi bgi faz ,, 100 ringgit tuw mngkn sngt brnilai bg org2 yg ssah kan.. tpi murid skrg tk brsyukur dengan pa yg tlah dberikan ole tuhan untuk kita trsenyum . walaupun bgi mereka2 yg rsa duit 100 ringgit tue mcm taik gigi jer.. faz rsa mrek- mreka ni prlula brsyukur sbb dengan wang ini kita dpt bli mngkin pralatan skola bru kpd ssiapa yg blum mmbeliny,, dan buku rujukan.. dan bnyak lgi prkara yg boleh mmberi manfaat yg baik untk kita . jdi guna la RM100 ringgit tuw dengan sbaik yg mungkn.. faz tk guna duit tuw faz simpan dkat bank faz.. jdi nnti klaw ada brg kperluan yg harus faz bli, faz akn guna duit tuw. Jdi senyumla dengan duit 100 ringgit ituw.. oke second story . nie cerita tntg klas faz . faz duduk d kelas 4 Ilmiah smk.sepagaya yg tlah mngambil subjek sastera dan sbgainya la . K faz nak cerita tntg classmate faz . murid2 d klass faz smua ny baek2 alhamdulillah sbb faz bru kenal dengan mereka eh , tpi ada sparuh yg faz kenal la. k nevermind. faz d dlm klas seorg yg pndiam tpi klaw kwan 2 ajk berckp faz jga peramah org nya tpi mngkn bru warming-up dlm klas tuw sbb blum rpat sngt dngan plajr2ny k.. tpi faz rsa bersyukur sebb dlam klass yg tiada faz kenal, mereka suka ajak faz ckp then blajar sma2 erm.. tpi ada la sgelintir plajar yg mmg dia ni pmalu btul -,- jdi faz hrp faz akn lebih rapat lagi dgn mereka dan mnjadi plajar kebanggaan skola agar semua warga sekolah smk. sepagaya dpt tersenyum :) dan berharap semua batch 1997 mndapat kecemerlangan pd SPM thun 2014 nnti amin.. oke tuw jak la faz maw cerita nie ari ya.to be continue.. besok k slagi tuhan mmberikan nyawa untuk faz truss berjuang insyaalah... asslamualaikum..
( dekat bawah nie gmbr kemarin tpi malar bha muka  -,- Haha )


oke :) haha  . ceriakan hari anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...