Segmen Tambah Follower!! ~~KasihLestariAbadi~~


assalamualaikum guyss . d pagi hari nie faz dah ikut satu segman tambah follower . dari akak kasih lestari abadi . terima kasih dengan tuan blog yg tlah buat sgman bgini untuk naikkan lagi follower faz oke korang nak join .? jum la sma2 kita join tarikh tamat nya 9 februari 2013 dan bnyak hadiah . oke klaw nak join klik gmbar d bwa yah dan ikut syarat2 yg tlah d tetap kan . oke terima kasih selamat bersegman .  :)

jumlah follower faz : 63

*klik gambar*

cerita hari ini


assalamualaikum guyss apa khabar hari ini??? first , i hope dpt tulis smpai ke akhirnya tnpa sekat2 . sbb low line ow . oke nvmind sekarang faz maw cerita hari ini . cerita apa..?? cerita la kan . erhhmm haha oke #flashback tnggal 12/1/2013 faz dh d pnggil utuk combo asli >main muzik< instrumen violin ermm malu jugak rasa nya di depan org ramai ehh . faz d jmput main violin untuk majlis perkahwinan anak cikgu saedah ermm  . anak nya mcm pakistan oww sedondon la mcm pinang d belah dua . haha k but faz main tuw smbil faz msa tuw demam tpi trpaksa main jugak sbb tk nak kcewa kn cikgu saedah tuw . ceyhh . faz rsa mcm main d ats awn jak tuw sbb pening + nda da mood erhh . mcm maw lari dri majlis tuw haha tpi ndak juga berani maw buat haha . oke pastu ow ya, bukan faz jak tuw ad lagi pelajar2 sekola yg lain tpi semua sihat2 faz jak tuw masi pening lagi haha . k dh belaku pa ble buat . erm tue jak ye cerita hari ini . saya sudahi dengan assalamualaikum . smile always :)

'FIRST GIVEAWAY BY FASYA FASYU 2nd Edition !'


assalamualaikum semua . hari ni faz ikut satu GA... *tengok tajuk entry* korang join la ya.. jum sma2 kita hngat kan lgi GA nie ya nak join . klik jak gmbar d bawah ni ya. pastu ikut syarat2 yg tlah d tetapkn key. assalamualaikum .  :)

*klik gambar*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...