RAMADHAN sudah sampai ke penghujungnya


Haii , apa khabar ?? baik ? puasa ka ni hari ? ya ? tidak ? oh noo , HAHA puasa bh kan . Persiapan korang untuk hari raya sudah siap ? baju yang dijahit dah siap ka ? HEHE . semua penuh dengan tanda tanya . OHH  YA , korang rasa raya hari khamis ka jumaat ?? saya rasa hari khamis lah , ntah mmg saya rasa jak lah . HAHA . sedih lah kan tepaksa meninggalkan hari keberkatan ini , sedih sangat . korang cuti mana , raya balik kampung ka ? Mesti semua balik kampungkan , nasihat faz kalaw nak balik kampung tu , hati-ii yah, mudah-mudahan korang sentiasa dibawah perlindungan ALLAH S.W.T . faz tak balik kampung lah raya ni tahun . BABA (bapa) tak dapat cuti besa lah polis . lagi-ii kerja bahagian komunikasi , tepaksa la jaga radio di pagi raya yerkk :( sokeyyy, hari lain pun boleh balik kampung , right ?? kehh

UCAPAN HARI RAYA

  Saya Fazrin ingin memintamaaf kepada semua orang yg mungkin sya telah banyak berbuat salah, dalam menutur bahasa , tingkah laku, minta maaf sangat-ii sesungguhnya saya manusia biasa yang tak terlepas daripada melakukan kesalahan, buat pembaca-ii yg tengah baca entry ni, saya meminta maaf dri hujung rambut ke hujung kaki . okehh :( tu saja . keyy faz sudahi dengan assalamualaikum W.B.T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...