Azam tahun 2014


  haii semua , apa khabar ?? sihat ? Alhamdulillah . hmm tak lama lagi nak sekolah , suda siap ka persiapan sekolah , kalaw belum persiapkan lah . hehehe . 1 hari lagi nak menjelang tahun baru 2014 kan kan kan !!!!
  so sekarang faz nak cerita tentang Azam Faz untuk tahun 2014 ni . hehehe korang pun ada azam tersendiri kan ?? kehh now start!!

  • Azam Faz untuk tahun 2014 nak tingkatkan iman 
  • Banggakan IbuBapa Faz dengan keputusan sekolah yang terbaik , InshaAllah .
  • Menjadi budak yang mendengar arahan IbuBapa 
  • Kurangkan cakap . HAHAHA
  • Meningkatkan kerajinan diri
okeyy , suda tahu azam Faz , keh sekarang nak huraikan satu-satu . Pertama nak tingkatkan iman tu , Faz taknak solat faz putus-putus ,maw lebih rajin mengerjakan amal berfaedah .
  Kedua tu , banggakan IbuaBapa faz maksud , faz nak bagi hadiah yang istimewa iaitu keputusan SPM yang cemerlang sebab tahun depan faz naik tingkatan 5 suda , so itu azam faz 
  ketiga tu , faz akan sentiasa mendengar segala arahan ibu dan ayah Faz , tanpa bantahan . Inshaallah . yang keempat maw kurangkan cakap , sebab sebelum ni banyak betul pokpek sana sini , nak kurangkanlah amal tu hmm . harap-haraplah InshaAllah .
  Yang terakhir , maw tingkatkan kerajinan dari segi menolong ibubapa , guru serta rakan-rakan yang lain , inshaallah . itu sahajalah

Sudah tahu kan azam faz untuk tahun 2014 ni . hmm Faz harap semua Impian faz dapat dikecapi , dengan usaha faz . Amin . kehh lah itu sahaja yang faz dapat coret kan untuk semua . SELAMAT TAHUN BARU , semoga kita diberikan rahmat oleh Allah S.W.T aminn , Wassalamualaikum 
                              

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...